Saturday 14 January 2012

nie di antara kawantimesenanghilangtimesusah ;D

hahahahahaha ! adib ouh adib ! your my idola kecil ku ! emuahhh3 ! klau tade adib nie.. entah ape la nak jadi dgn DMB..adib nie ibaratkan tulang rusuk dmb! (ape ke pelik jew bunyi dye -,-) tnpa adib ! dmb ta bermakna ! tapi....kdg2 adib nie leh tahan gak..stiap kesalahan sebutan aku..msty dye salin dlm hnpon dye.. lg satu adib pantang klau aku sebut SUPER JUNIOR kt depan dye.. adib nie bab2 kpop semua dye tahu..hahahahah !
naemah nadia..klau tgk pic nie pon da boleh mnjelaskan segala galanye pasal dye -,- klau nak cerita pasal dye nie , mau smpai esuk esuk ta habis..huh ! pantang bertentang mata , msti nak ajak fighter one by one..gile ganas..haha tade la ganas mcm tuh.. nadia nie oke jew..biase2 jew..gitu2 jew..baik jew punn..okey la ade kawan mcm dye nie.. (malas nak puji lebih2 kang koyak suar)hahahaha !
pusingan seterusnya dijemput masuk ke blog nie mai mai mai sarahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!! yeah ! hahaha (gila) mai mai.da la pndai masak.sedap plurk tuh..eish2(aku dga2 jelah.entah betol sedap kew ta) -TDDMKA- hahaha. ini budak kdg2 ta betol gak.,dulu rmbut pnjg,skang rmbut pendek.haih senang botak jelah! hahaha
nazatul nazwa..(wawa)..ehem budak nie la kan..nak citer apew eh pasal dye ? dye nie..dekan..dulu2 mase zaman muda2 dye nie suka sgt pnggil aku penan..(jeles la tuh dgn rmbutku)haha leh tahan gak kerek dye nie ! nie baru2 nie ade kew patot dye pnggil aku sami vallu..!(betol kew spelling nie) wawa nie org penting kolej..klau ade pape berkaitan kolej..tnye jew dye nie.,haha

2 comments:

  1. eh, apek mne? arip? ayokk tatayok ;}

    ReplyDelete
  2. hahaha ., aku blom sempat buat laa..nie pon dua hari aku ta tdow.. nanti aku letak la...lgpon susah la nak cari pic dowg yg kelakar2..

    ReplyDelete