Friday 13 January 2012

nie di antara kawantimesenanghilangtimesusah ;D

yea kite bertemu lagy dlm rncangan ANAK SAPE TUHNYEE ??hehe..ehem2 mangsa seterusnya blog nie budak2 yg bernama aimi syahirah.kehkehkeh..klau skali tgk dye nie,dgn cara pakaiannye,lenggoknyee da mcm PUAN AISYAH.haha kdg2 smpai aku ta tahu mane satu p.AISYAH mane satu aimi.sebab lebih kurang jew ponnn. hahahahaha(gelak guling2)

dina jgn marah letak pic nie ! haha ! sorry tade pic lain la nak letak..haa nie dina die! dye nie boleh dikatekan akak aku ats ic jew..kehkehkeh(gelak mcm adib) sebab name FATHER dye ngan aku same ! dye nie boleh dikatekan antra yg "tuttt" di antara semua2..(ta boleh ckp nanti dina marah) haha ! paham2 jelah..

haa haa haa ! sape plurk nie ?! sape sape ?! shukri namenye ponnn.. BAEK ta pic nie ? hahaaha ! terserlah kerajinannye..shukri mmg rajin pon..dekan la katekan..dlm kelas rajin bebenornyee salin nota..aku pon tnye la shuk.."hai rajin ko salin nota tuh shuk. shuk ; rajin apenyee, aku ngah BOSAN nie sebab tuh aku salin.. " -,- pape pon keta LAMBORGHINI dye byk berjasa kt kite org semua ! haha
jeng jeng jeng ! sape nie sape nie ? haa nie la amir rx  juga dikenali sebagai bonzer , abang ,edey(tapi xguna da) , dan sewaktu dgn nyee. jika anda mahukan wajah bercahaya sprti di ats. guna la fair and lovely.pastiberkesan ! hahaha . dye nie klau bab2 game bg la kt dye..nganjing org jew kejanye..kehkehkeh..pape pon moto dye tetap TERPANTAS ! 5GEAR BEB ! ;D

No comments:

Post a Comment